Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Γειά σας και καλωσορίσατε στο blog μου! Εδώ μπορείτε να δείτε κάποιες απο τις δημιουργίες μου.Για οποιαδήποτε ερώτησή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο e-mail: penyscreations@gmail.com Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

mini album για ευχές

Ακόμα ένα mini album με τα αγαπημένα χαρτιά McKenna της εταιρίας K&Company!
Το έφτιαξα για ένα ζευγάρι που αρραβωνιάστηκε πρόσφατα  και το είχαν στην όμορφη αυτή περίσταση για να γράψουν τις ευχές τους συγγενείς και φίλοι!
Παιδιά να είστε πάντα ενωμένοι και αγαπημένοι!!!



Σε αυτές τις 2 σελίδες άφησα θέση για φωτογραφίες που θα θελήσουν να βάλουν..







 


. ...Και από εδώ και πέρα....αρχίζουν οι ΕΥΧΕΣ!!!

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου, και για τα σχόλια που μου αφήνετε!
Να περνάτε καλά!
Πηνελόπη

6 σχόλια:

  1. Παρα πολυ ομορφο!!! Ειδα και ενα της Μακρινας σημερα και ξετρελαθηκα! Κοριτσια ειστε καταπλικτικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. agapimena mckenna...tosa mckenna pou xeis parei k toso pou ta xeis xrisimopoiisi...prepei na sou dosoun "pososta"gia diafimisi!!!!!!!!!!xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο και πολύ ρομαντικό Πηνελόπη μου!!!Και όπως πάντα πολύ προσεγμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ! Και εσείς κάνετε ΟΛΕΣ καταπληκτικές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πηνελόπη μου είναι καταπληκτικό το άλμπουμ!!Είναι πολύ ρομαντικό και έχει υπέροχα χρώματα!!Είμαι σίγουρη πως θα εντυπωσίασε όλους όσοι έγραψαν τις ευχές τους για το ζευγάρι!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!